Kumman kaa olisit mielummin?

 Kumman kaa olisit mielummin?


Tänään ajattelin ottaa tuon meidän perheen äidin mukaan blogipostaukseen ja tehdä pienen hupsuttelupostauksen. Olen lukenut monien ihmisten ja pariskuntien blogeista sellaisia parisuhde-peli postauksia, joissa kysytään pariskunnalta kysymyksiä joissa heidän pitää vastata kumpiko heistä tekee niin ja muita vastaavia parisuhdepelejä. Mielestäni ne ovat todella hauskoja ja viihdyttäviä lukea. En halua lähteä itse ihan suoraan plagioimaan näitä julkaisuja vaan lähdin lähestymään tätä yhteistä julkaisua eri tavalla. Pyysin hyväuskoisen ja ihanan kumppanini istumaan sohvalle jossa hän nyt tällä hetkellä katselee Love Island Suomea. Aion kysyä häneltä erinäisiä kysymyksiä joita itse keksin lennosta ja kirjoitan sitten hänen vastauksena tähän postaukseen. En ole itse vielä edes päättänyt noita kysymyksiä vaan ne tulevat nyt tässä ihan suoraan lennosta. Saatan kommentoida myös jollakin tavalla hänen vastauksiaan. Tässä julkaisussa ei tule olemaan mitään sen suurempaa sisältöä vaan ihan vain tuon ihanaisen naisen pikku kiusaamista. Jos ei kiinnosta tämänkaltainen hölmöily ymmärrän sen täysin, mutta jos ajatuksen virta ja paska huumori kiinnosta sitä saattaa olla luvassa. Lähdetäänpäs siis kyselemään.




Kummanko kanssa olisit mielummin Jari ”Bull” Mentulan vai Huutokauppakeisari Aki Palsanmäen?


Kristan vastaus: Ehkä mä ottaisin sen Mentulan, koska mä haluan olla perheen myyntitykki. Mä en kyllä tykkää maitorahkasta, mutta valitaan kuitenkin se Bull.

Jessen kommentti: Mitä tähän sitten kommentoisi. Saman valitsisin kyllä itsekkin, koska huutokauppakeisari on vähän koijari. Maksaa liian vähän.


 Uskotko yliluonnolliseen ja jos uskot niin mihin?


Kristan vastaus: Jos multa suorasanaisesti kysytään niin en tiedä, mutta kuitenkin kaikkea yliluonnollista aina pelkään. Mulle ei ole käynyt mitään sellaista yliluonnollista, mutta elän kuitenkin sellaisessa uskossa, että sellaista olisi olemassa.

Jessen kommentti: Nyt oli kyllä aika ympäripyöreä poliittinen vastaus, mutta todellisuudessa Krista pelkää pimeää ja kaikenmaailman mörököllejä. 



Kuka on elämässäsi tärkein ihminen jos minua tai lapsia ei lasketa mukaan?


Kristan vastaus: Äiti.

Jessen kommentti: Kristan äiti on kyllä aivan mahtava ihminen ja kuuluu kyllä omiinkin suosikki-ihmisiini. Uskomattoman hyvä anoppi, mummi ja äiti lapsilleen. Erittäin hyvä valinta.


Mikä on ärsyttävin asia Jessessä (eli siis minussa jos joku ei sitä jo arvannut) ?


Kristan vastaus: Mököttäminen.

Jessen kommentti: Lyhyt ja ytimekäs vastaus. Kysyessäni kysymyksen kuulin syvän huokauksen ja velmu katse kohdistui minuun. Taisi olla valinnan vaikeus mikä se kaikkein ärsyttävin juttu on, mutta myönnetään. Olen minä vähä sellainen mies vauva joka alkaa mököttämään kun sille päälle sattuu. En haluaisi myöntää, että mökötän, mutta mökötän minä.



Mikä sinusta tulee isona?

Kristan vastaus: ”huokaus ja katse kaukaisuuteen” Koskakohan mä oon iso? Mutta joo näillä näkymin luultavasti ainakin ehkä kaupan täti. ”hmm” ”umh” ja laita siihen että toivottavasti ehkä joskus vielä vaimo ja nikkaava hymiö.

Jessen kommentti: Ollaan tästä jonkin verran Kristan kanssa keskusteltukin ja olemme siihen tulokseen tullut, että hän voisi opiskella merkonomiksi ja häntä kiinnostaa työskennellä kaupassa niin olen häntä ehdottomasti rohkaissut siihen suuntaan. Mitä tulee tuohon vaimo asiaan niin olen hänet heti luvannut naida, kun olemme molemmat töissä. Häät ovat perkeleen kalliita.


Mikä on paras ja huonoin piirteesi?


Kristan vastaus: No huonona piirteenä ainakin ehkä semmonen ylianalysointi ja yliajattelu. Parhaana piirteenä ehkä semmonen hyväsydämisyys.

Jessen kommentti: Olen kyllä ihan täysin samaa mieltä mitä tulee tuohon yliajatteluun. Se on kyllä varmaankin ainoa huono piirre tuossa naisessa omasta mielestäni. Jos kysyn häneltä jonkin ihan harmittoman kysymyksen niin hän saattaa pureskella sitä koko päivän ja kysellä kaiken maan ja taivaan väliltä minulta. Vaikka minä olisin vain tahtonut tietää mitä hänelle kuuluu. Itse kyllä nostaisin hänen parhaaksi piirteekseen empaattisuuden. Hän on aivan uskomattoman hyvä lukemaan ja ymmärtämään ihmisiä. Hän elää todellisesti läheistensä rinnalla.


Kumpi on tärkeämpää seksi vai suklaa?


Kristan vastaus: Et sä voi kysyä tollasta. Kai seksi on tärkeämpää, mutta se kumpi on parempaa…

Jessen kommentti: Katselin vain naista suklaalevy kainalossa tonnin seteli ilmeellä. Tänään makuna on Fazerin piparkakku.



Saatko mielestäsi riittävästi huomiota?


Kristan vastaus: Saan.

Jessen kommentti: Hyvin koulutettu.


Oletko koskaan suunnitellut tukahduttavasi Jessen tyynyyn?


Kristan vastaus: Mitään en myönnä

Jessen vastaus: Yritin vain saada selville tämän. Olen epäillyt tätä jo hetken aikaa


Haluaisitko lisää lapsia?


Kristan vastaus: ”Velmu hymy” En mä osaa vastata.

Jessen kommentti: Veikkaan että hän ei tahtonut vastata siihen. Itse en nimittäin tahdo ja Krista tietää sen. Meillä on kolme lasta ja minä koen, että tässä on aivan riittävästi tekemistä. Minulle lisälapsien hankinta on kyllä todella kaukainen ajatus. Jos Kristalle vielä joskus ilmestyy lapsi sen on pakko olla postimiehen.


Söisitkö mielummin sushia vai hernekeittoa?


Kristan vastaus: Sushia, koska niitä on eri makuisia. Sushia en ole ikinä syönyt ja hernekeittoa olen. En pidä hernekeitosta.

Jessen kommentti: Molemmat ovat herkkua. En ymmärrä.



Mitä et kehtaa tehdä Jessen aikana?


Kristan vastaus: Sä halusit et mä vastaan tähän. Paukutella.

Jessen kommentti: Niin halusin. Onko muita naisia jotka ovat pitkässä parisuhteessa, mutta eivät kehtaa pieraista kumppaninsa aikana? Itse ainakin piereskelen ihan estoitta kotona, mutta alan epäillä tuon naisen olevan jokin luonnonoikku jota ei koskaan pieretä. 


Oletko onnellinen?


Kristan vastaus: Kyl mä silti sanoisin, et mä oon onnellinen, vaikka tilanne on aika haasteellinen nyt. Mä oon onnellinen monista asioista.

Jessen kommentti: Komppaan ja alkaa kysymysten taso olemaan aika tylsää. Ehkä yksi vielä


Jos saisit kuunnella vain yhtä artistia/yhtyettä loppuelämäsi kuka/mikä se olisi?


Kristan vastaus: Aika pahku. Mä oon kahden vaiheilla. Mä mietin tätä vähän siltä kannalta, että kenellä on paljon kappaleita. Saanko sanoa kaksi? Voi pylly. En osaa päättää niiden kahden väliltä. ”syvä huokaus” Voi helvetten. Mä sanon nyt, koska mä en saa sanoa kahta niin se on Kaija Koo.

Jessen kommentti: En antanut lupaa vastata kahta. Olen tiukkis. Olisi se vastaus huonompikin voinut olla. Itse en Kaijaa valitsisi, mutta ihan kelpo valinta. Kiitos jos jaksoit lukea tämän postauksen!




-Iskä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Instagram vs. Reality

Etävanhemmuus on vieläkin hanurista, mutta ihan jees

Elämäni kamalin viikko